Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | huifopbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 11820 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12809 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 449 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2013-04-11 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2013-04-11 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3633
Aantal dagen in bezit: 770
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Het drijfgas van de airbag is mogelijk door een langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn, hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren.
Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de airbag.
Door inwerking van water en zout kan de afdichting van de flens aan de uitlaateindpijp worden aangetast.
Door de aantasting van de afdichting staat de flensbevestiging niet meer onder spanning. Hierdoor kunnen de 3 bevestigingsbouten loslopen en kan de uitlaatpijp losraken en op de weg vallen. Door de niet meer geleide uitlaatgasstroming kunnen aangrenzende delen beschadigen en is er brandgevaar.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de afdichtring van de uitlaateindpijpflens door een metalen afdichtring vervangen.
De schroefverbinding van de trekstang van de wielophanging bij het voorste gedeelte van het chassis en luchtbalgdrager kan los raken.
Onder bepaalde omstandigheden is het verlies van de moer of de volledige schroefverbinding mogelijk. In het ergste geval kan de bout bij het voorste gedeelte van het chassis er uit lopen, wat kan leiden tot het kortstondig licht blijven haken van de besturing.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de schroefverbinding op het voorgeschreven aanhaalmoment controleren en indien nodig natrekken.
De chassiskabelboom kan doorschuren tegen een houder van de cabine.
Fouten aan de kabels en aansluitend aan de elektrische systemen in het voertuig. HIerdoor kan kortsluiting ontstaan. Teven kan dit kan leiden tot het oplichten van verschillende controlelampjes in het combi-instrument van het voertuig.
De producent/distributeur roept de betreffende voertuigen/producten terug neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht om per omgaande een afspraak te maken met een merkdealer. Van het voertuig zal preventief de houder van de kabelboom worden vernieuwd en zal de chassiskabelboom op schuurplekken worden onderzocht en zo nodig worden vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2013 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 715 |
Periode | 2012-03-30 - 2025-01-17 |
Aantal geregistreerde auto's | 276 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 18 |
Aantal import auto's | 31 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 9 |
Import percentage | 11% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 2 | 1 | ||
2013 | 26 | 1 | ||
2014 | 11 | 0 | ||
2015 | 19 | 2 | ||
2016 | 44 | 9 | ||
2017 | 29 | 5 | ||
2018 | 24 | 1 | ||
2019 | 24 | 4 | ||
2020 | 16 | 1 | ||
2021 | 19 | 0 | ||
2022 | 20 | 1 | ||
2023 | 24 | 2 | ||
2024 | 18 | 4 | ||
2025 | 1 | 0 |