Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | 515 Cdi |
Type | voor vervoer voertuigen |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2540 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2148 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2008-07-03 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2008-07-03 |
APK vervaldatum | 2024-04-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 3366
Aantal dagen in bezit: 1834
Aantal dagen in bezit: 210
Aantal dagen in bezit: 434
Aantal dagen in bezit: 346
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Bij bepaalde klimaatomstandigheden kan na verloop van tijd een chemische verandering ontstaan in het drijfgas van de gasgenerator van bepaalde Takata-airbags.
Bij een ongeval waarbij de airbag wordt geactiveerd, kan deze verandering ertoe kunnen leiden dat de gasgenerator scheurt als gevolg van een verhoogde interne druk. In dat geval zou de airbag geen beschermende werking hebben en zouden de inzittenden verwondingen kunnen oplopen doordat de delen van de gasgenerator loskomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bestuurdersairbag vervangen.
Bij bepaalde klimaatomstandigheden kan na verloop van tijd een chemische verandering ontstaan in het drijfgas van de gasgenerator van bepaalde Takata-airbags.
Bij een ongeval waarbij de airbag wordt geactiveerd, kan deze verandering ertoe kunnen leiden dat de gasgenerator scheurt als gevolg van een verhoogde interne druk. In dat geval zou de airbag geen beschermende werking hebben en zouden de inzittenden verwondingen kunnen oplopen doordat de delen van de gasgenerator loskomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bestuurdersairbag vervangen.
De lasnaad van de achterasdraagbuis kan scheuren.
Bij scheuren van deze lasnaad kan de constructie van de achteras instabiel worden (losraken). De mogelijkheid is dan aanwezig, dat de bestuurder de controle over het voertuig verliest.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een Mercedes-Benz dealer. Ter versterking van de achterasdraagbuis worden dan twee extra bevestigingsbeugels gemonteerd.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2008 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 916 |
Periode | 2006-08-16 - 2010-03-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 66 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 3 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 5% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 1 | 0 | ||
2007 | 8 | 2 | € 12.885,- | |
2008 | 41 | 1 | € 13.638,- | |
2009 | 15 | 0 | € 12.607,- | |
2010 | 1 | 0 | € 48.907,- | € 11.973,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
9-VDN-09 | Premium feature | Premium feature | |
8-VFF-44 | Premium feature | Premium feature |