Merk | DAF |
---|---|
Model | Xf 450 Ft |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 7809 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 16 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 10837 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 449 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2018-09-13 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2018-09-13 |
APK vervaldatum | 2025-04-18 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 1 kilometerstand en 16 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1933
Aantal dagen in bezit: 490
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRuitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Dimlicht onjuist afgesteld
Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Achterlicht werkt niet (goed)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2018 | € 14.500,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2018 | 866.893 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 5 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 698 |
Periode | 2017-06-28 - 2025-04-23 |
Aantal geregistreerde auto's | 1767 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 120 |
Aantal import auto's | 126 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 38 |
Import percentage | 7% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2017 | 184 | 32 | ||
2018 | 519 | 40 | ||
2019 | 336 | 24 | ||
2020 | 153 | 1 | ||
2021 | 128 | 0 | ||
2022 | 174 | 6 | ||
2023 | 141 | 23 | ||
2024 | 104 | 0 | ||
2025 | 28 | 0 |