Nee
2020
2024-08-22
Merk | Scania |
---|---|
Model | R500 |
Type | voertuig met haakarm |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 13545 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12742 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 501 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-08-22 |
---|---|
Eerste registratie | 2020-03-19 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-03-19 |
APK vervaldatum | 2026-04-11 |
Gebruikt als taxi | nee |
0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1601
Aantal dagen in bezit: 2
Aantal dagen in bezit: 14
Aantal dagen in bezit: 253
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBovenbouw ondeugdelijk bevestigd (2x)
Luchtlekkage reminrichting
Mistlicht voor onjuist afgesteld (2x)
Band beschadigd
Koppelingspen te veel gesleten
Band vertoont uitstulping(en) (2x)
Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
Lijnmarkering niet volgens voorschriften
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
Onderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage
Druk in voorraad-/commandoleiding wijkt af (2x)
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2020 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 654 |
Periode | 2008-10-01 - 2025-04-16 |
Aantal geregistreerde auto's | 103 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 16 |
Aantal import auto's | 12 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 12% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2008 | 2 | 1 | ||
2013 | 14 | 3 | ||
2017 | 2 | 0 | ||
2018 | 4 | 1 | ||
2019 | 21 | 6 | ||
2020 | 8 | 1 | ||
2021 | 11 | 0 | ||
2022 | 3 | 0 | ||
2023 | 15 | 0 | ||
2024 | 21 | 0 | ||
2025 | 2 | 0 |