Nee
2019
2025-07-10
Merk | Volvo |
---|---|
Model | Fh |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 7999 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 12 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12777 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 429 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-07-10 |
---|---|
Eerste registratie | 2019-01-02 |
Eerste toelating in Nederland | 2019-01-02 |
APK vervaldatum | 2026-01-02 |
Gebruikt als taxi | nee |
1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2381
Aantal dagen in bezit: 47
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKoplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld (2x)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Ontwateringsventiel op reservoir werkt niet goed
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Wiel of band niet goed afgeschermd
Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Band onvoldoende profiel (3x)
Wielafscherming ontbreekt (2x)
Lichtbeeld dimlicht onjuist
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2019 | € 35.900,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2019 | 804.367 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2019 | 13 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 735 |
Periode | 2015-12-17 - 2025-06-13 |
Aantal geregistreerde auto's | 8206 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 178 |
Aantal import auto's | 890 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 167 |
Import percentage | 11% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2007 | 1 | 1 | ||
2015 | 4 | 0 | ||
2016 | 1149 | 131 | ||
2017 | 1433 | 236 | ||
2018 | 1459 | 145 | ||
2019 | 1107 | 109 | ||
2020 | 761 | 82 | ||
2021 | 976 | 59 | ||
2022 | 1244 | 126 | ||
2023 | 55 | 1 | ||
2024 | 15 | 1 | ||
2025 | 3 | 0 |