Merk | Citroen |
---|---|
Model | C3 |
Type | hatchback |
Kleur | beige |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1150 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 120 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-12-20 |
---|---|
Eerste registratie | 2011-01-19 |
Eerste toelating in Nederland | 2011-01-19 |
APK vervaldatum | 2025-09-27 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 5 kilometerstanden en 5 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3824
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 100
Aantal dagen in bezit: 740
Aantal dagen in bezit: 28
Aantal dagen in bezit: 387
Aantal dagen in bezit: 1
Aantal dagen in bezit: 135
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde (2x)
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Bij het activeren van de airbag voor de bestuurder en de passagier kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van het opblaassysteem barsten.
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de betreffende airbagmodules vervangen.
De accu massakabel is te kort. Hierdoor kan de kabel breken.
Uitval elektrische systemen, waaronder de motor en verlichting.
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de massakabel vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2011 | € 6.750,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2011 | 97.324 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2011 | 23 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1113 |
Periode | 2009-06-29 - 2016-02-16 |
Aantal geregistreerde auto's | 2816 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 7 |
Aantal import auto's | 489 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 7 |
Import percentage | 17% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2009 | 8 | 2 | € 21.989,- | € 3.317,- |
2010 | 1417 | 154 | € 21.647,- | € 3.816,- |
2011 | 666 | 110 | € 21.798,- | € 3.904,- |
2012 | 393 | 125 | € 22.465,- | € 3.719,- |
2013 | 177 | 42 | € 25.112,- | € 5.088,- |
2014 | 122 | 42 | € 25.574,- | € 4.276,- |
2015 | 29 | 12 | € 25.850,- | € 4.531,- |
2016 | 4 | 2 | € 25.629,- | € 3.491,- |