Nee
2015
2025-03-07
Merk | Volvo |
---|---|
Model | Fh |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 7645 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12777 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 470 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-03-07 |
---|---|
Eerste registratie | 2015-03-19 |
Eerste toelating in Nederland | 2015-03-19 |
APK vervaldatum | 2025-03-19 |
Gebruikt als taxi | nee |
1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3641
Aantal dagen in bezit: 60
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht (2x)
Installatieplaatje snelheidsbegrenzer niet volgens voorschri
Stuurkogel te veel speling
Opspatafscherming ontbreekt
Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 747 |
Periode | 2004-12-02 - 2025-02-17 |
Aantal geregistreerde auto's | 2397 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 189 |
Aantal import auto's | 739 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 80 |
Import percentage | 31% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2004 | 2 | 1 | ||
2005 | 2 | 1 | ||
2007 | 8 | 4 | ||
2008 | 9 | 5 | ||
2009 | 6 | 1 | ||
2010 | 9 | 3 | ||
2011 | 20 | 11 | ||
2012 | 27 | 9 | ||
2013 | 225 | 33 | ||
2014 | 303 | 55 | ||
2015 | 352 | 99 | ||
2016 | 272 | 123 | ||
2017 | 239 | 110 | ||
2018 | 195 | 86 | ||
2019 | 103 | 41 | ||
2020 | 152 | 47 | ||
2021 | 153 | 40 | ||
2022 | 95 | 30 | ||
2023 | 67 | 22 | ||
2024 | 154 | 18 | ||
2025 | 4 | 0 |