Merk | Renault |
---|---|
Model | Twingo |
Type | hatchback |
Kleur | rood |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 939 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 71 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-10 |
---|---|
Eerste registratie | 2015-02-26 |
Eerste toelating in Nederland | 2019-09-21 |
APK vervaldatum | 2025-09-16 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 5.999
€ 7.100
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1938
Aantal dagen in bezit: 112
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
De buitenplaat van de motorkap, aan de voorzijde van de auto, is mogelijk onvoldoende bevestigd.
De buitenplaat van de motorkap kan losraken tijdens het rijden. Dit kan een gevaar opleveren voor de overige weggebruikers.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht z.s.m. contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de buitenplaat op de juiste manier bevestigen.
Buitenplaat van de achterspoiler is mogelijk onvoldoende bevestigd.
De achterspoiler kan losraken tijdens het rijden. Dit kan een gevaar opleveren voor de overige weggebruikers.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht z.s.m. contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de buitenplaat van de achterspoiler op de juiste manier bevestigen.
Indien de motorkap, aan de voorzijde, gesloten wordt bestaat de kans dat het slot niet goed vergrendelt.
De motorkap kan tijdens het rijden loskomen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal een geleidesteun monteren zodat de motorkap correct vergrendelt.
De verankering van de rugleuning van de achterbank is onvoldoende sterk.
In het geval van een frontale aanrijding of bij plotseling remmen kan de rugleuning naar voren klappen. Hierdoor kan de bagage uit de kofferruimte onvoldoende worden tegengehouden en in het interieur terecht komen en geeft de achterbank onvoldoende bescherming aan de achterpassagiers.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal versterkingen plaatsen over de bestaande bevestigingspunten van de rugleuning van de achterbank.
De software van elektronische regeleenheid voor de inspuiting van de motorbrandstof bevat een fout.
Indien de fout optreedt kan het voertuig onverwachts accelereren en/of niet reageren op het loslaten van het gaspedaal waardoor het voertuig geen snelheid vermindert.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de werking van de computer controleren en zo nodig de rekeneenheid inspuiting herprogrammeren.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2015 | € 6.744,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2015 | 98.097 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 183 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 875 |
Periode | 2014-07-03 - 2021-03-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 8865 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 65 |
Aantal import auto's | 1225 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 65 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 2450 | 402 | € 12.965,- | € 786,- |
2015 | 6076 | 780 | € 13.166,- | € 1.201,- |
2016 | 334 | 42 | € 14.341,- | € 1.586,- |
2017 | 3 | 0 | € 14.585,- | € 1.874,- |
2021 | 2 | 1 | € 16.622,- | € 546,- |