€ 44.910,-
Nee
2019
2025-04-18
Merk | Hyundai |
---|---|
Model | Kona |
Type | MPV |
Kleur | oranje |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 1760 kg |
Brandstof | Elektrisch |
---|---|
Vermogen continue (elektrisch) | 38 pk |
Vermogen maximaal (elektrisch) | 204 pk |
Brandstof | Elektrisch |
---|---|
Actieradius (elektrisch) | 449 km |
Tennaamstelling | 2025-04-18 |
---|---|
Eerste registratie | 2019-01-04 |
Eerste toelating in Nederland | 2019-01-04 |
APK vervaldatum | 2027-01-12 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1818
Aantal dagen in bezit: 421
Aantal dagen in bezit: 9
Aantal dagen in bezit: 48
Aantal dagen in bezit: 15
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDimlicht onjuist afgesteld
Bandenspanning niet op juiste waarde
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen waardoor na langere tijd kortsluiting en zelfs brand zou kunnen ontstaan.
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Bij een DTC foutcode wordt de hoogspanningsbatterij preventief vervangen.
In de software van het ESP-systeem kan een storing optreden. Als gevolg werkt de electrische rem (IEB) dan niet.
Voor het afremmen van het voertuig zal het rempedaal dan met meer kracht dan gewend moeten worden bediend. Dit wordt ook aangegeven met een controlelampje.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de software van het ESP-systeem overschrijven met een nieuwere versie.
De controle unit van de hoogspanningsaccu werkt mogelijk niet juist.
Door het niet tijdig melden van benodigde controle signalen van de hoogspanningsaccu kan een of meerdere accucellen beschadigd raken en doorbranden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief controleren van de accumodules en indien nodig vervangen, Ook zal de software voor de hoogspanningsaccu controle unit aangepast worden
Het slotmechanisme van de afneembare lastdragerconstructie kan door wisselbelastingen tijdens het rijden ontgrendelen waardoor de kogelconstructie met de daarop aanwezige lading los kan komen van het voertuig.
De lastdragerconstructie met eventuele lading kan tijdens het rijden losraken van het voertuig en op het wegdek vallen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het productienummer controleren en indien nodig de lastdragerconstructie vervangen.
De software in de airbag-aansturingsmodule bevat een fout. Hierdoor kunnen sensorsignalen verkeerd ge�nterpreteerd worden.
De airbag kan zich ongewenst ontplooien of niet ontplooien indien het noodzakelijk is.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de airbag-aansturingsmodule voorzien van nieuwe software.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2019 | € 17.842,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2019 | 97.523 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2019 | 234 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 486 |
Periode | 2018-08-08 - 2025-04-14 |
Aantal geregistreerde auto's | 21537 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 158 |
Aantal import auto's | 2608 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 98 |
Import percentage | 12% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2018 | 660 | 60 | € 44.691,- | |
2019 | 7387 | 1145 | € 45.590,- | |
2020 | 9044 | 813 | € 44.455,- | € 5.400,- |
2021 | 1893 | 500 | € 42.846,- | |
2022 | 1090 | 84 | € 41.929,- | |
2023 | 1224 | 6 | € 45.024,- | |
2024 | 226 | 0 | € 44.891,- | |
2025 | 13 | 0 | € 45.926,- |