€ 36.250 tot € 45.000,-
€ 91.709,-
€ 21.994,-
Ja, 2023
2019
2023-08-15
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | V-klasse |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2568 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 191 pk |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Verbruik (WLTP) | 8.9 |
CO2 uitstoot | 234 |
Tennaamstelling | 2023-08-15 |
---|---|
Eerste registratie | 2019-03-01 |
Eerste toelating in Nederland | 2023-08-15 |
APK vervaldatum | 2025-08-28 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 45.000
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 673
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportMechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
De hoofdsteunen zijn niet in orde. Als gevolg kunnen deze loskomen van de bevestigingsbeugels.
De hoofdsteunen bieden geen of geen goede bescherming bij een ongeval.
Vervangen van de hoofdsteunen.
De kunststofflap waarachter de airbag zich bevind kan bij activering van de passagiersairbag afscheuren.
De voorste passagiersairbag kan beschadigen en daardoor niet goed functioneren. Tevens kan bij activering de flap, of fragmenten hiervan, in de passagiersruimte worden verspreid, waardoor het risico op letsel voor de inzittenden toeneemt.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het instrumentenpaneel inclusief de airbagklep aan de bijrijderszijde vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2019 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 501 |
Periode | 2014-02-20 - 2025-03-14 |
Aantal geregistreerde auto's | 8591 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1117 |
Aantal import auto's | 3139 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 681 |
Import percentage | 37% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 378 | 179 | € 76.919,- | € 18.380,- |
2015 | 709 | 289 | € 78.045,- | € 18.848,- |
2016 | 850 | 312 | € 81.104,- | € 19.513,- |
2017 | 1068 | 421 | € 81.601,- | € 19.639,- |
2018 | 782 | 286 | € 82.534,- | € 19.806,- |
2019 | 861 | 328 | € 85.058,- | € 20.019,- |
2020 | 761 | 261 | € 85.697,- | € 20.390,- |
2021 | 764 | 268 | € 90.603,- | € 21.586,- |
2022 | 742 | 281 | € 93.107,- | € 22.239,- |
2023 | 773 | 271 | € 105.727,- | € 25.184,- |
2024 | 901 | 244 | € 122.075,- | € 28.457,- |
2025 | 3 | 0 | € 111.033,- | € 26.585,- |