Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Vito |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2007 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 136 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-02-06 |
---|---|
Eerste registratie | 2015-01-19 |
Eerste toelating in Nederland | 2015-01-19 |
APK vervaldatum | 2025-11-05 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 8.950
€ 10.300
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3363
Aantal dagen in bezit: 308
Aantal dagen in bezit: 84
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportSchokdemper aanwezig die lekkage vertoont
Band onvoldoende profiel (4x)
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvinden.
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van de stuurkolom herstellen.
Bij voertuigen met een OM651 motor is het materiaal en/of de afmeting van de afdichtring van de motorkettingspanner niet juist. Hierdoor dicht de afdichtring niet goed af.
Indien de afdichtring niet juist afdicht kan motorolielekkage optreden. Het verlies van motorolie kan leiden tot verontreiniging van het wegdek en daarmee tot een gevaarlijke situatie voor het overige verkeer en milieu. Tevens kan motorschade schade ontstaan.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de afdichtring van de kettingspanner vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2015 | € 12.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2015 | 195.872 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 38 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 719 |
Periode | 2014-10-08 - 2021-02-25 |
Aantal geregistreerde auto's | 7810 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 78 |
Aantal import auto's | 1261 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 78 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 100 | 41 | € 45.929,- | € 11.119,- |
2015 | 1342 | 268 | € 47.557,- | € 11.524,- |
2016 | 1417 | 219 | € 50.022,- | € 12.107,- |
2017 | 1570 | 214 | € 51.061,- | € 12.337,- |
2018 | 2038 | 324 | € 50.829,- | € 12.273,- |
2019 | 1237 | 181 | € 52.642,- | € 12.686,- |
2020 | 102 | 14 | € 53.856,- | € 13.002,- |
2021 | 4 | 0 | € 50.977,- | € 12.318,- |