€ 10.650,-
Ja, 2013
2005
2024-09-30
Merk | Dodge |
---|---|
Model | Ram 1500 |
Type | open laadvloer |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2451 kg |
Brandstof | Hybride |
---|---|
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 5654 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 692 pk |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Brandstof | LPG |
Tennaamstelling | 2024-09-30 |
---|---|
Eerste registratie | 2005-07-01 |
Eerste toelating in Nederland | 2013-12-28 |
APK vervaldatum | 2025-10-13 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport6 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2012
Aantal dagen in bezit: 106
Aantal dagen in bezit: 6
Aantal dagen in bezit: 1
Aantal dagen in bezit: 180
Aantal dagen in bezit: 212
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportMechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
De behuizing van het opblaassysteem van de passagiersairbag kan barsten als gevolg van interne overdruk wanneer de airbag in normale omstandigheden wordt opgeblazen.
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de passagiersairbag vervangen. Voor erkende Chrysler en Dodge dealers zie: AGT Europe Automotive Import SA: www.agtauto.com/find-a-dealer/ of: Auto Export Corporation: www.aeceurope.com/haendler of: Klintberg & Way AB: www.kwauto.com/dealer
De pignonmoer van het achterdifferentieel is mogelijk niet voorzien van een zelfborgende schroefdraadzekering. Hierdoor kan de moer loslopen.
Indien de moer losloopt kan de achteras vastlopen. Hierdoor kunnen de achterwielen blokkeren.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze controleert het aanhaalmoment en brengt een borgring op de pignonmoer aan. Wanneer de pingonmoer loszit en/of een ascontstructie is vastgelopen, wordt het cardan gereviseerd.Voor erkende merkdealers zie:AGT Europe Automotive Import SA : www.agtauto.com/find-a-dealer/Auto Export Corporation : www.aeceurope.com/haendler/ Klintberg & Way AB : www.kwauto.com/dealer/
Bij het activeren van de voorste passagiersairbags kan ten gevolge van een te hoge druk van het opblaassysteem de behuizing van de het opblaassysteem barsten.
Indien de behuizing van het opblaasmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzittenden raken en verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het opblaassysteem van de bestuurdersairbag vervangen. Voor erkende Dodge en Chrysler dealers zie: AGT Europe Automotive Import SA: www.agtauto.com/find-a-dealer/ of: Auto Export Corporation: www.aeceurope.com/haendler of: Klintberg & Way AB: www.kwauto.com/dealer
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2005 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 854 |
Periode | 1995-02-28 - 2022-07-01 |
Aantal geregistreerde auto's | 27 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
Aantal import auto's | 12 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
Import percentage | 44% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1995 | 2 | 1 | ||
1999 | 2 | 1 | ||
2002 | 2 | 1 | ||
2003 | 1 | 0 | ||
2005 | 3 | 2 | € 7.267,- | |
2007 | 2 | 1 | € 9.327,- | |
2008 | 2 | 1 | € 7.318,- | |
2011 | 3 | 1 | € 54.086,- | € 12.038,- |
2012 | 2 | 1 | € 26.437,- | € 5.386,- |
2014 | 1 | 0 | € 35.877,- | € 7.544,- |
2016 | 2 | 1 | € 62.994,- | € 13.974,- |
2017 | 1 | 1 | € 74.714,- | € 16.770,- |
2018 | 1 | 0 | € 66.336,- | € 14.780,- |
2020 | 1 | 0 | € 98.400,- | € 22.397,- |
2022 | 2 | 1 | € 119.460,- | € 27.400,- |