Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Vito |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2118 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 136 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-12-06 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-03-21 |
Eerste toelating in Nederland | 2018-03-21 |
APK vervaldatum | 2025-05-13 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 23.895
€ 27.250
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 12 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2177
Aantal dagen in bezit: 96
Aantal dagen in bezit: 179
Aantal dagen in bezit: 146
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportWaarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft (4x)
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
De achteruitrijcamera kan bij lage temperaturen een bevroren statisch beeld laten zien.
De bestuurder ziet de werkelijke toestand achter het voertuig niet.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de regeleenheid achteruitrijcamera (RFK) (B84/3) op de getroffen voertuigen updaten.
De afdichting van de behuizing van de hoogspanningsbatterij is mogelijk onvoldoende.
Bij extreme corrosie aantasting van de batterijbehuizing zou vocht in de batterijen binnen kunnen dringen, hierdoor kan het starten van het voertuig nadat het voertuig is uitgezet niet meer mogelijk zijn. En of een kortsluiting in de HV accucellen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren, reinigen, aanbrengen van corrosiebescherming van de behuizing van de hoogspanningsbatterijen of, indien nodig, de betrokken batterijmodule vervangen.
De extra accu onder de rechter voorstoel kan zijn uitgeleverd zonder boven afdekking waardoor er risico op kortsluiting bestaat als een geleidend voorwerp onder deze stoel wordt opgeborgen.
Een niet-correct gebruik van de open stoelkist (bv als opbergvak) kan leiden tot kortsluiting.
De ontbrekende stoelkistbedekking wordt gemonteerd.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2018 | € 16.206,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2018 | 162.437 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 94 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 718 |
Periode | 2014-10-08 - 2021-02-25 |
Aantal geregistreerde auto's | 7810 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 77 |
Aantal import auto's | 1261 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 77 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 100 | 41 | € 45.929,- | € 11.119,- |
2015 | 1342 | 268 | € 47.557,- | € 11.524,- |
2016 | 1417 | 219 | € 50.022,- | € 12.107,- |
2017 | 1570 | 214 | € 51.061,- | € 12.337,- |
2018 | 2038 | 324 | € 50.829,- | € 12.273,- |
2019 | 1237 | 181 | € 52.642,- | € 12.686,- |
2020 | 102 | 14 | € 53.856,- | € 13.002,- |
2021 | 4 | 0 | € 50.977,- | € 12.318,- |