Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Glc 300 E 4matic |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 2355 kg |
Brandstof | Hybride |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 9 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1999 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 204 pk |
Vermogen continue (elektrisch) | 82 pk |
Vermogen maximaal (elektrisch) | 136 pk |
Actieradius (elektrisch) | 132 km |
Brandstof | Elektrisch |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Tennaamstelling | 2025-04-09 |
---|---|
Eerste registratie | 2023-02-16 |
Eerste toelating in Nederland | 2023-02-16 |
APK vervaldatum | 2027-02-16 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 68.950
€ 58.500
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 68
Aantal dagen in bezit: 9
Aantal dagen in bezit: 706
Aantal dagen in bezit: 21
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe sleepinrichting in de voorste dwarsbalk is mogelijk niet in orde. De inschroefdiepte van het sleepoog is dan te gering.
Bij belasten van het ingeschroefde sleepoog loslaten van de verbinding
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De voorste dwarsbalk wordt dan gecontroleerd en indien nodig vervangen.
De verstevigingsdelen van de trekhaak zijn mogelijk niet goed vastgeschroefd.
Bij het gebruik van de trekhaak kan de schroefbevestiging de belasting niet aan hierdoor kan de versteviging van de trekhaak inclusief de dwarsdrager los komen van het voertuig. Hierdoor zal het risico op een ongeval toenemen voor de andere weggebruikers.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen dan ook uit voorzorg de bouten van de versterking van de trekhaak vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2023 | € 65.750,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2023 | 28.139 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2023 | 71 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 257 |
Periode | 2022-10-21 - 2025-04-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 2437 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 902 |
Aantal import auto's | 633 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 441 |
Import percentage | 26% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2022 | 86 | 45 | € 85.497,- | € 272,- |
2023 | 1452 | 480 | € 85.822,- | € 302,- |
2024 | 813 | 108 | € 84.937,- | € 341,- |
2025 | 86 | 0 | € 83.653,- | € 549,- |