Merk | AUDI |
---|---|
Model | E-tron 55 |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2555 kg |
Brandstof | Elektrisch |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 1 |
Vermogen continue (elektrisch) | 95 pk |
Vermogen maximaal (elektrisch) | 192 pk |
Brandstof | Elektrisch |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-02 |
---|---|
Eerste registratie | 2020-07-23 |
Eerste toelating in Nederland | 2021-12-29 |
APK vervaldatum | 2026-09-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 44.950
€ 43.250
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 5 kilometerstanden en 16 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 510
Aantal dagen in bezit: 451
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 37
Aantal dagen in bezit: 95
Aantal dagen in bezit: 3
Aantal dagen in bezit: 119
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Er kan een afwijking optreden in celmodules van de hoogvoltaccu. Als gevolg bestaat bij een hoge laadtoestand (>80%) de mogelijkheid van oververhitting.
Brandgevaar
De voertuigeigenaar wordt verzocht de laadtoestand van de hoogvoltaccu per direct in te stellen op maximaal 80% en een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de hoogvoltaccu controleren en indien nodig celmodules vervangen. Na 4 maanden wordt de voertuigeigenaar opnieuw uitgenodigd voor het controleren van de hoogvoltaccu en in het derde kwartaal voor het installeren van controlesoftware dat in ontwikkeling is.
De achterbanden kunnen mogelijk ongelijkmatig afslijten als gevolg van een onjuiste verstelling van de wielstanden bij een eerdere uitgevoerde terugroepactie.
Verhoogde en ongelijkmatige slijtage van de banden kan leiden tot verminderde tractie of plotseling spanningsverlies.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer, deze controleert de afstelling van het onderstel en het slijtagebeeld van de banden.
De rubbers van de achterste draagarm kunnen mogelijk door spanning uitscheuren en de bevestigingsbouten daarvan kunnen breken,
De as instelling van de achteras kan wijzigen waardoor het voertuig scheef kan trekken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer, deze vervangt de betreffende moeren.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2020 | € 36.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2020 | 79.930 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2020 | 63 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 396 |
Periode | 2019-11-15 - 2023-05-01 |
Aantal geregistreerde auto's | 4578 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 134 |
Aantal import auto's | 590 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 134 |
Import percentage | 13% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2019 | 15 | 2 | € 99.845,- | |
2020 | 1799 | 325 | € 86.281,- | |
2021 | 902 | 155 | € 86.253,- | |
2022 | 1816 | 101 | € 79.599,- | |
2023 | 47 | 7 | € 84.140,- |