Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | stationwagen |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1505 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 129 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-09 |
---|---|
Eerste registratie | 2007-05-24 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-12-07 |
APK vervaldatum | 2026-04-18 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 5 kilometerstanden en 7 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 799
Aantal dagen in bezit: 34
Aantal dagen in bezit: 717
Aantal dagen in bezit: 34
Aantal dagen in bezit: 22
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel (2x)
Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar (2x)
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Achterlicht werkt niet (goed)
Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
Het stekkercontact van de accupluskabel op de voorste zekering-relaiskast, kan als gevolg van trillingen en wrijvingscorrosie in combinatie met een hoge stroombelasting, beschadigen.
De motor kan afslaan en de stuurbekrachtiging en de elektrische installatie kunnen tijdens het rijden uitvallen. De situatie kondigt zich aan door flikkeren van het instrumentenpaneel en eventuele korte, voelbare vermogensdalingen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding controleren en indien nodig vervangen.
In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan.
De stekkerverbinding kan oververhit raken met kans op kortsluiting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding van de aanjagereindtrap controleren en herstellen. Indien nodig wordt de aanjagereindtrap vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2007 | € 2.995,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2007 | 261.000 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2007 | 55 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 709 |
Periode | 2006-03-08 - 2010-12-22 |
Aantal geregistreerde auto's | 1975 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 4 |
Aantal import auto's | 592 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 4 |
Import percentage | 30% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 1006 | 339 | € 42.456,- | € 8.650,- |
2007 | 961 | 252 | € 40.881,- | € 8.696,- |
2008 | 7 | 1 | € 37.253,- | € 9.059,- |
2010 | 1 | 0 | € 8.113,- |