Merk | Volkswagen |
---|---|
Model | Up! |
Type | hatchback |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 5 |
Gewicht | 940 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 60 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-03 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-01-29 |
Eerste toelating in Nederland | 2016-01-29 |
APK vervaldatum | 2025-10-29 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 4 kilometerstanden en 13 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 887
Aantal dagen in bezit: 6
Aantal dagen in bezit: 187
Aantal dagen in bezit: 61
Aantal dagen in bezit: 1162
Aantal dagen in bezit: 118
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Bandenspanning op 1 as niet gelijk
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Mistachterlicht werkt niet (goed)
Het bij het wagengereedschap geleverde sleepoog is mogelijk niet correct gelast.
Het sleepoog kan tijdens het afslepen breken. Hierdoor valt de gesleepte auto stil en kan de sleepkabel met grote snelheid personen of voorwerpen raken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het sleepoog vervangen.
De grendelpal van het kinderslot is bij de productie beschadigd. Hierdoor kan de grendelpal breken.
Indien de grendelpal gebroken is kan het ingeschakelde kinderslot ongemerkt uitgeschakeld raken, waardoor het portier vanaf de binnenzijde geopend kan worden. Kinderen kunnen hierdoor zonder begeleiding het voertuig verlaten.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het slot controleren en indien nodig vervangen
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2016 | € 7.450,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2016 | 102.508 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 267 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 682 |
Periode | 2011-12-01 - 2020-08-06 |
Aantal geregistreerde auto's | 45739 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 402 |
Aantal import auto's | 4654 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 402 |
Import percentage | 10% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2011 | 4 | 2 | € 10.590,- | |
2012 | 6 | 3 | € 9.843,- | € 717,- |
2013 | 4 | 2 | € 11.519,- | € 209,- |
2014 | 4 | 2 | € 13.082,- | € 1.083,- |
2015 | 5057 | 588 | € 13.172,- | € 1.463,- |
2016 | 10370 | 1147 | € 13.265,- | € 1.580,- |
2017 | 12726 | 1451 | € 13.512,- | € 1.639,- |
2018 | 11189 | 953 | € 13.660,- | € 1.771,- |
2019 | 6320 | 496 | € 13.986,- | € 1.811,- |
2020 | 59 | 10 | € 14.578,- | € 1.605,- |