Merk | FORD |
---|---|
Model | Focus |
Type | stationwagen |
Kleur | oranje |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1383 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 125 pk |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Verbruik (WLTP) | 6.2 |
CO2 uitstoot | 139 |
Tennaamstelling | 2025-01-25 |
---|---|
Eerste registratie | 2019-10-31 |
Eerste toelating in Nederland | 2019-10-31 |
APK vervaldatum | 2025-10-31 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 19.450
€ 21.250
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 6 kilometerstanden en 7 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 454
Aantal dagen in bezit: 2
Aantal dagen in bezit: 397
Aantal dagen in bezit: 79
Aantal dagen in bezit: 981
Aantal dagen in bezit: 96
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport6 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe bowdenkabel van het achterportierslot kan verkeerd gemonteerd zijn.
Bij het omlaag bewegen van de linker of rechter achterruit kan de achterportier open gaan.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werking van de achterportiersloten wordt dan gecontroleerd en zo nodig wordt de montage van de kabel gecorrigeerd.
De bout van het rempedaalscharnier is mogelijk onvoldoende sterk. Hierdoor kan de bout breken.
Indien de bout breekt kunnen de remprestaties van het voertuig afnemen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak met een merkdealer. De dealer zal de bout controleren en indien nodig vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2019 | € 15.249,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2019 | 105.734 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2019 | 273 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 465 |
Periode | 2018-09-25 - 2023-12-01 |
Aantal geregistreerde auto's | 13254 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 358 |
Aantal import auto's | 3572 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 358 |
Import percentage | 27% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2018 | 655 | 154 | € 31.170,- | € 3.187,- |
2019 | 6707 | 2023 | € 31.578,- | € 2.969,- |
2020 | 3939 | 755 | € 31.574,- | € 2.965,- |
2021 | 1445 | 475 | € 33.270,- | € 3.285,- |
2022 | 412 | 116 | € 33.987,- | € 4.072,- |
2023 | 96 | 49 | € 38.495,- | € 4.217,- |