Nee
2010
Merk | Volvo |
---|---|
Model | Fh |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 26225 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12780 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 511 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2010-04-13 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2010-04-13 |
APK vervaldatum | 2024-04-17 |
Gebruikt als taxi | nee |
0 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1
Aantal dagen in bezit: 4893
Aantal dagen in bezit: 15
Aantal dagen in bezit: 590
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportUitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Stuurkogel te veel speling (2x)
Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot
Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Kentekenplaatverlichting ondeugdelijk (bevestigd)
Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld (2x)
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) (2x)
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2010 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 744 |
Periode | 2004-12-02 - 2025-02-17 |
Aantal geregistreerde auto's | 2396 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 191 |
Aantal import auto's | 738 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 81 |
Import percentage | 31% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2004 | 2 | 1 | ||
2005 | 2 | 1 | ||
2007 | 8 | 4 | ||
2008 | 9 | 5 | ||
2009 | 6 | 1 | ||
2010 | 9 | 3 | ||
2011 | 20 | 11 | ||
2012 | 27 | 9 | ||
2013 | 225 | 33 | ||
2014 | 303 | 55 | ||
2015 | 352 | 99 | ||
2016 | 272 | 123 | ||
2017 | 239 | 110 | ||
2018 | 195 | 86 | ||
2019 | 103 | 41 | ||
2020 | 152 | 47 | ||
2021 | 152 | 39 | ||
2022 | 95 | 30 | ||
2023 | 67 | 22 | ||
2024 | 154 | 18 | ||
2025 | 4 | 0 |