Nee
2016
| Merk | Renault |
|---|---|
| Model | T |
| Type | huifopbouw |
| Kleur | n.v.t. |
| Gewicht | 11453 kg |
| Brandstof | Diesel |
|---|---|
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 10837 m3 |
| Vermogen (brandstofmotor) | 388 pk |
| Brandstof | Diesel |
|---|
| Eerste registratie | 2016-08-23 |
|---|---|
| Eerste toelating in Nederland | 2016-08-23 |
| APK vervaldatum | 2023-01-20 |
| Gebruikt als taxi | nee |
Aantal dagen in bezit: 1795
Aantal dagen in bezit: 24
Aantal dagen in bezit: 164
Aantal dagen in bezit: 201
Aantal dagen in bezit: 828
Check beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportiom keurmeester steekproefcontrolerapport niet ondertekend i
Hulpbalk gescheurd
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht (2x)
Ruitensproeierinstallatie werkt niet
Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt
Stadslicht werkt niet (goed)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Een lager in de verlengas van de stuurinrichting kan mogelijk defect raken door corrosie.
De bestuurbaarheid van het voertuig wordt nadelig beïnvloedt.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De verlengstang van de stuurinrichting zal worden gecontroleerd en zonodig worden vervangen.
| Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 0 |
|---|---|
| Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
| Gemiddeld aantal dagen in bezit | 818 |
| Periode | 2014-04-02 - 2024-09-04 |
| Aantal geregistreerde auto's | 33 |
| Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
| Aantal import auto's | 3 |
| Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
| Import percentage | 9% |
| Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
|---|---|---|---|---|
| 2014 | 2 | 0 | ||
| 2015 | 2 | 0 | ||
| 2016 | 5 | 1 | ||
| 2017 | 3 | 0 | ||
| 2018 | 6 | 0 | ||
| 2019 | 4 | 0 | ||
| 2020 | 3 | 1 | ||
| 2021 | 3 | 1 | ||
| 2022 | 1 | 0 | ||
| 2023 | 2 | 0 | ||
| 2024 | 2 | 0 |