Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | C 180 Kompressor |
Type | sedan |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1500 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1796 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 157 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-03-22 |
---|---|
Eerste registratie | 2008-07-02 |
Eerste toelating in Nederland | 2008-07-02 |
APK vervaldatum | 2026-03-04 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 5 kilometerstanden en 8 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport5 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3455
Aantal dagen in bezit: 98
Aantal dagen in bezit: 298
Aantal dagen in bezit: 885
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 128
Aantal dagen in bezit: 154
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 40
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRemlicht werkt niet (goed)
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Fusee(kogel) te veel speling
Bandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Dimlicht onjuist afgesteld
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
De wielbouten en de ontluchtingsnippels van de remmen zijn mogelijk niet goed vast gezet.
De wielbouten kunnen volledig loskomen Daar bovenop kan, bij een niet correct aangedraaide ontluchtingsnippel, het verlies van remvloeistof niet uitgesloten worden. Dit kan tot een gereduceerde remkracht leiden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de bevestiging van de wielen en de ontluchtingsnippels controleren en indien nodig corrigeren.
Het drijfgas van de bestuurders en passagiersairbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren.
Bij activatie van de airbags kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbags niet gegarandeerd.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen de bestuurdersairbag en passagiersairbag worden vervangen.
Er kan corrosie optreden in het airbag-stuurapparaat. Hierdoor kunnen in het stuurapparaat storingen optreden.
Indien een storing optreedt kunnen de airbags, de gordelspanners en de crashsensoren gedeactiveerd worden. In dat geval zal het SRS-waarschuwingslampje gaan branden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de SRS-regeleenheid vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2008 | € 7.995,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2008 | 187.858 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2008 | 56 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 978 |
Periode | 2007-08-02 - 2009-10-14 |
Aantal geregistreerde auto's | 2102 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 14 |
Aantal import auto's | 639 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 14 |
Import percentage | 30% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2007 | 561 | 193 | € 46.848,- | € 8.819,- |
2008 | 1452 | 429 | € 47.452,- | € 9.052,- |
2009 | 89 | 17 | € 41.718,- | € 8.631,- |