Nee
2019
2025-01-06
Merk | MAN |
---|---|
Model | Tgx |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8048 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 16 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 460 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-06 |
---|---|
Eerste registratie | 2019-06-06 |
Eerste toelating in Nederland | 2019-06-06 |
APK vervaldatum | 2026-01-06 |
Gebruikt als taxi | nee |
4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1257
Aantal dagen in bezit: 276
Aantal dagen in bezit: 375
Aantal dagen in bezit: 116
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportLuchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Stadslicht werkt niet (goed) (2x)
Achterlicht asymmetrische plaatsing t.o.v. midden
Mistlicht voor niet volgens voorschriften
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Bij overmatige veroudering en verontreiniging van de motorolie kan er motorschade optreden met olielekkage tot gevolg.
De olielekkage kan een motorbrand veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het oliefilterdeksel controleren en vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2019 | € 23.200,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2019 | 585.140 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2019 | 3 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 777 |
Periode | 2017-01-30 - 2020-05-28 |
Aantal geregistreerde auto's | 355 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 4 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 1% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2017 | 109 | 1 | ||
2018 | 134 | 3 | ||
2019 | 107 | 0 | ||
2020 | 5 | 0 |