€ 20.041,-
Nee
2011
2025-03-02
Merk | Volkswagen |
---|---|
Model | Polo |
Type | hatchback |
Kleur | blauw |
Gewicht | 1150 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 75 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-03-02 |
---|---|
Eerste registratie | 2011-11-01 |
Eerste toelating in Nederland | 2011-11-01 |
APK vervaldatum | 2025-09-15 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 4 kilometerstanden en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport7 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1496
Aantal dagen in bezit: 117
Aantal dagen in bezit: 387
Aantal dagen in bezit: 60
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Roetfilter werkt niet goed, aantal deeltjes meer dan toegest
Band onvoldoende profiel (2x)
Stadslicht werkt niet (goed)
Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
De software die in deze voertuigen met een EA189 dieselmotor is ge�nstalleerd zorgt tijdens rollenbanktests mogelijk voor lagere NOx-waarden dan die onder dezelfde omstandigheden op de weg zouden zijn gemeten.
Niet van toepassing
De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Er wordt dan aangepaste software ge�nstalleerd. De voertuigen met een 1.6L dieselmotor worden tevens voorzien van een zogenaamd stromingsrooster.
Door motortrillingen en drukpulsaties in het brandstofsysteem kunnen scheurtjes ontstaan in de aansluitingen van het dieselbrandstoffilter.
Als gevolg van deze scheurtjes kan brandstoflekkage ontstaan. Indien de brandstof op het wegdek komt kan dit leiden tot be�nvloeding van het rijgedrag van zowel de eigen auto alsook het achteropkomend verkeer.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het brandstoffilter vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2011 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 814 |
Periode | 1984-05-09 - 2021-01-14 |
Aantal geregistreerde auto's | 6245 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 11 |
Aantal import auto's | 994 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 11 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1984 | 2 | 1 | ||
1985 | 1 | 1 | ||
1998 | 1 | 1 | € 4.516,- | |
1999 | 3 | 2 | € 4.152,- | |
2000 | 8 | 6 | € 5.062,- | |
2001 | 12 | 8 | € 21.190,- | € 5.315,- |
2002 | 53 | 29 | € 5.493,- | |
2003 | 50 | 32 | € 22.045,- | € 5.283,- |
2004 | 81 | 45 | € 25.641,- | € 6.524,- |
2005 | 33 | 19 | € 21.432,- | € 5.561,- |
2006 | 24 | 11 | € 26.680,- | € 5.968,- |
2007 | 63 | 17 | € 24.503,- | € 5.181,- |
2008 | 196 | 29 | € 20.723,- | € 4.270,- |
2009 | 192 | 43 | € 21.147,- | € 3.361,- |
2010 | 1638 | 282 | € 19.812,- | € 3.037,- |
2011 | 2206 | 224 | € 19.138,- | € 2.240,- |
2012 | 1119 | 101 | € 19.196,- | € 1.458,- |
2013 | 346 | 62 | € 21.118,- | € 1.323,- |
2014 | 122 | 45 | € 22.599,- | € 1.442,- |
2015 | 53 | 17 | € 21.422,- | € 1.327,- |
2016 | 9 | 3 | € 24.513,- | € 3.208,- |
2017 | 5 | 2 | € 21.882,- | € 969,- |
2018 | 10 | 6 | € 27.805,- | € 888,- |
2019 | 14 | 5 | € 27.904,- | € 985,- |
2020 | 3 | 2 | € 27.819,- | € 791,- |
2021 | 1 | 1 | € 27.755,- | € 3.507,- |