€ 6.461,-
Ja, 2007
2005
2025-04-18
Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | sedan |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1425 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-18 |
---|---|
Eerste registratie | 2005-03-02 |
Eerste toelating in Nederland | 2007-06-01 |
APK vervaldatum | 2025-03-13 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 4 kilometerstanden en 6 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport12 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 306
Aantal dagen in bezit: 42
Aantal dagen in bezit: 99
Aantal dagen in bezit: 689
Aantal dagen in bezit: 230
Aantal dagen in bezit: 272
Aantal dagen in bezit: 2
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 184
Aantal dagen in bezit: 12
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport4 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde
Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Band onvoldoende profiel
Schokdemper werkt niet (goed)
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
In de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan bij activeren als gevolg van veroudering een te hoge interne druk ontstaan.
Barsten van de gasgenerator en versplinteren van metaaldelen. Deze metaaldelen kunnen wegschieten naar de inzittenden en daarmee ernstig letsel veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht met een merkdealer een afspraak te maken. De bestuurdersairbag wordt dan vervangen.
De afsluitpluggen van de cilinderkop zijn mogelijk niet goed vastgedraaid.
Olielekkage, dat op de achterband kan komen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Gecontroleerd wordt dan of de afsluitpluggen zijn vastgedraaid en zo nodig worden nieuwe afdichtringen gemonteerd.
In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan.
De stekkerverbinding kan oververhit raken met kans op kortsluiting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding van de aanjagereindtrap controleren en herstellen. Indien nodig wordt de aanjagereindtrap vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2005 | € 3.995,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2005 | 229.321 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2005 | 75 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 773 |
Periode | 2004-12-15 - 2008-04-04 |
Aantal geregistreerde auto's | 3167 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 5 |
Aantal import auto's | 714 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 5 |
Import percentage | 23% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2004 | 2 | 1 | € 6.658,- | |
2005 | 1565 | 324 | € 44.006,- | € 10.012,- |
2006 | 1074 | 252 | € 44.212,- | € 9.607,- |
2007 | 523 | 137 | € 44.459,- | € 9.192,- |
2008 | 3 | 0 | € 39.688,- | € 9.500,- |